Comunicat campanie 10.000 bebelusi in Oraselul Copiilor Medlife

Pentru ca mi s-a parut interesant ca si informatii , redau comunicatul comapaniei mai jos:

MedLife a dat startul campaniei „ Orăşelul Copiilor MedLife” prin care aniversează 10.000 de bebeluşi născuţi în maternităţile MedLife Bucureşti, 15 noiembrie 2012 : MedLife, cel mai mare operator medical privat din Romania, a lansat campania “ Orăşelul Copiilor MedLife” prin care aniversează 10.000 de bebeluşi născuţi în maternităţile companiei. Pentru ca 10.000 este numărul minim de locuitori pentru a crea un oraş, MedLife a inaugurat cel mai vesel oraş din România, denumit “Orăşelul Copiilor MedLife”. Acţiunile campaniei se deruleză la nivel naţional, în toate maternităţile MedLife din Bucureşti,
Braşov şi Arad.
Sub sloganul “10.000 de bucurii, 10.000 de miracole, 10.000 de emoţionante semne de încredere în noi” , proiectul include mai multe acţiuni care se vor derula în perioada 5 noiembrie – 15 decembrie. La debutul campaniei, MedLife a comunicat către mass-media rezultatele unui studiu realizat de Gfk, în ceea ce priveşte naşterea în România. Studiul a fost realizat în rândul femeilor însărcinate sau cu copii în vârstă de maxim 3 ani, din orașele mari ale țării, cu venituri și educație medie și peste medie şi arată că în prezent, numărul femeilor din această categorie, care intenţionează să nască în maternităţile private este de două ori mai mare faţă de acum trei ani.

Procentul femeilor care au născut în ultimii trei ani în privat este de 15% în timp ce în prezent, 32% dintre femeile însărcinate din România aleg să nască într-o maternitate privată. Întrebate care sunt cele mai importante motive pentru care aleg o maternitate privată, respondentele au considerat confortul ca fiind cel mai important criteriu (21%), urmat de curăţenia/igiena (18%), medicul care le urmăreşte sarcina (16%) şi echipamentele moderne (12%).

În ceea ce priveşte modalitatea de a naşte, studiul arată că 55% dintre femeile care rămân însărcinate ar alege naşterea naturală – fără anestezie (26%), cu anestezie epidurala (25%) sau naştere în apă (4%) însă pe măsură ce se apropie momentul naşterii procentul tinde să se modifice în favoarea naşterii prin operaţie cezariană. Studiul scoate în evidenţă faptul că dintre femeile sub 30 de ani, 41% aleg naşterea naturală şi 59% preferă naşterea prin cezariană. După 30 de ani procentul de nașteri prin operație cezariană creşte substanțial şi ajunge până la 82%
în cazul femeilor de peste 35 de ani. Principalul motiv pentru care româncele aleg să nască prin operaţie cezariană este teama de durere, menționat de 84% din femeile participante la studiu.

Acelaşi studiu certifică faptul că 29 de ani este vârsta medie la care româncele din orașele mari ale țării, cu venituri și educație medie și peste medie au primul copil. Spre comparație, un studiu realizat de Institutul Național de Statistică în 2009 arătă că la nivel național, incluzând zonele rurale, vârsta medie la care femeile decid să nască primul copil este 27 de ani. Comparația celor doua studii arată că femeile cu educație și venituri peste medie au tendința să amâne momentul nașterii.

Referitor la alăptarea în România, sondajul indică faptul că 80% dintre femeile care au născut deja cel puţin un copil au alaptat la sân. În ceea ce priveşte însă durata perioadei de alăptare, jumatate dintre ele declară că au alaptat pentru mai puţin de 6 luni, principalele motive fiind lipsa unor consilieri care să acorde suportul necesar în procesul de alaptare și a informațiilor adecvat

Pentru detalii suplimentare vă stăm la dispoziție:
Ania Vladescu
Senior PR Executive
Mobil: 0735301015
mailto: avladescu@medlife.ro

Pe lângă studiul care oferă date statistice despre naşterea în România, compania  lansează http://www.infomaterna.ro prima platformă online din România în care medicii sunt dedicaţi 100% femeilor şi care va oferi resurse de informare pentru femeile interesate. Proiectul debutează odată cu lansarea campaniei ce aniverseaza 10.000 de bebeluşi născuţi în maternităţile MedLife, urmând să funcţioneze de sine stătător după încheierea campaniei.

Tot în această perioadă compania derulează şi un concurs în cadrul căruia se poate câştiga onaştere gratuită şi alte premii interesante (procesare gratuită de celule şi ţesut, oferită de Stem Sure, abonamente de sănătate etc). În plus, toate mămicile care semneaza contract cu MedLife pe perioada campaniei, primesc un CARD DE MEMBRU al Orăşelului Copiilor care le oferăacces la o serie de facilităţi.

Despre MedLife:

MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală.

Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternităţi, laboratoare, farmacii, acestea din urmă constituind Sistemul Medical MedLife.

În prezent, MedLife îşi desfăşoară activitatea în 9 Hyperclinici din Bucureşti, Timişoara, Braşov şi Arad; 8 laboratoare proprii de analize; 6 spitale în Bucureşti, Braşov şi Arad, dintre care un spital de Pediatrie, unul de Ortopedie şi unul de Obstetrică-Ginecolgie; 3 maternităţi în Bucureşti şi în ţară, 28 de centre medicale generaliste în Bucureşti şi în ţară, 9 centre de excelenţă cu specializare unică, 6 farmacii proprii reunite sub reteaua PharmaLife, şi în colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toată ţara.

Recent, MedLife a obținut acreditarea pentru Maternitatea MedLife București în calitate de Spital Prieten al Copilului, procesul de certificare fiind derulat de către Organizatia Mondială a Sănătății (OMS) și UNICEF, Maternitatea MedLife fiind totodată și prima maternitate privată din Capitală care deține acest statut. Alte două maternități din rețeaua MedLife sunt în curs de acreditare pentru acest program.

Conform studiului internaţional realizat de Reader’s Digest, MedLife este pentru al treilea an consecutiv cel mai de încredere brand în rândul românilor la categoria “Clinică Privată”, iar în ultimii patru ani, studiile de piaţă IMAS derulate la nivel naţional plasează constant MedLife drept brandul cu cea mai mare notorietate pe toate segmentele: spital privat, clinică-centru medical, laborator medical. De asemenea, MedLife a câștigat anul acesta premiul „Superbrands” la categoria „Clinici private”.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s