Distractie de weekend

Va  povesteam  ca weekendul acesta  are loc campania Povesti cu Ingeri, organizata de Foto Union, Dacia Plant, Asociatia ROI. Noi am fost ieri si m-am bucurat sa ma intalnesc din nou cu  Bogdana, Gabi, Laura, mamici de succes.  Mai puteti sa mergeti si voi astazi pana la ora 18.00( bd-ul Schitu Magureanu, nr 45). E o alternativa sanatoasa atata fizic cat si psihic pentru a incheia acest weekend!

In timp ce tati cu buni erau la cumparaturi, noi am socializat, am baut ceai, am spus povesti, ne-am jucat, am incercat sa dansam si ne-am pus o dorinta in Copacul Dorintelor. A fost foarte placut! O atmosfera calda, cu oameni frumosi, tineri si foarte luminosi.  Eu m-am bucurat sa o vad pe Ioana ca socializeaza cu alti „ingerasi”, desi la un moment dat era cea mai micuta de acolo, ca este curioasa si ca este dornica sa descopere in 2 picioare . Pentru mine este foarte important sa socializeze cat mai mult si incerc sa nu ratez vreo ocazie :).

Eu am descoperit produsul Tonic cerebral de la Dacia Plant. Credeti-ma, am mare nevoie!:) Mi s-a parut utila  gama speciala pentru copii ” Ingeras”. Am vazut ca poti comanda  si online produsele  lor.

Am stat de vorba cu Oana de la http://www.copiiminunati.ro si cu alte cateva mamici la „Atelierul de coaching pentru parinti”. Dupa ce dra Marmotica a obosit, ne-am uitat cuminti la jocurile copiilor si adultilor. De pe margine, atmosfera  era perfecta pentru a petrece o zi „profunda” impreuna cu copilul tau. Nu inteleg de ce ai alege sa mergi la primbare intr-un Mall?! Si nu conteaza varsta, am vazut si copii mici de 3-4 luni( cred)!

Multumim Bogdanei pentru invitatie!

Ingerasul meu:

Pentru restul de ingerasi, puteti sa-i gasiti aici.

Lasă un răspuns

