Primul tuns

– Nu , nu m-am ingrasat, doar m-a tuns tati! Am fost cuminte, mami nu e prea fericita si nu sunt prea multe de povestit pentru ca am fost foarte curioasa si linistita! Vedem cum procedam la urmatorul tuns 🙂 !

 

IMG-20130212-00009

Am tuns-o in casa cu masina nostra de tuns, marime 1 -masura lui Tati, am tinut-o in brate cat a tuns-o tati.

Love,

 

Ana&Domnisoara Pinguin

9 gânduri despre &8222;Primul tuns&8221;

  1. Ramona zice:

    Cu par sau fara par e la fel de dulce asa ca……..mai bine acum tunsa scurt ca sa i se indeseasca si sa-i creasca sanatos , decat sa fie peste cativa ani o frumoasa domnisoara cu 3 fire de par pe cap 😉
    O pupam cu mult drag,
    Ramona

Lasă un răspuns

