Oja semipermanenta

Vazand cand traffic Google imi aduce pe tema ojei semipermanente revin :)….
Ce pot adauga in plus fata de cele de mai jos ar fi ca lapta ultraviolet poate afecta pielea mainilor si asa ca e musai si din acest punct de vedere, de o perioada de pauza.

Baby Manager

Sa ne ocupam si de putina „mani”! 🙂

Ultima moda in materie de manichiura este oja semipermanenta. Oja semipermanenta este un lac de unchi ce isi mentine luciul si forma timp de 2 saptamani. Este originara din America.

Eu nu am fost niciodata un fan al trendului unghii false din tipsuri sau gel din multe motive, insa oja semipermanenta m-a tentat de cand am auzit  de acesta solutie.  Odata inceputa  munca, timpul liber s-a micsorat drastic. In timpul unei saptamani, desi nu spal prea multe vase :), trebuie sa imi reaplic lacul de unghi de cel putin 2 ori. Pentru ca lucrez mult direct cu clientii, trebuie sa am o manichiura ingrijita si nu-mi pot permite sa merg cu o  imagine neglijenta a lacului de unghi. Timpul pe care il petrec „bibilind” la  aplicarea ojei  l-as putea petrece cu totul in alt fel! Asa ca m-am decis sa incerc acesta noua…

Vezi articol original 219 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

